Partners

Onze stamkroeg én het meest veelzijdige café van Nijmegen! Een sfeervolle plek waar we met onze leden en externe contacten borrelen, stappen en tappen.
Op vertoon van je Meesterlijk ledenpas heb je korting op jouw drankjes!
Zien wij jullie snel?

Van verlichting tot geluid. TTLightSupport heeft het allemaal. Wanneer je groots uit wilt pakken ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres. Kom via een van de bestuursleden in contact met Tom en wie weet staat hij op jouw feestje!

Dol op kinderboeken? Of wil je kinderboeken inzetten in je onderwijs? Op vertoon van je Meesterlijk ledenpas krijg jij 10% korting op de meer dan 7000 verschillende kinderboeken en jeugdromans. Van knisperboekjes voor de allerkleinsten tot boeken voor 15+, zelfs educatieve spelletjes en posters voor je onderwijs. Genoeg redenen om een bezoekje te brengen aan de Kinderboekwinkel dus!

De beste kortingen op bioscopen, musea, theaters, festivals en toffe merken met de Cultuur Jongeren Pas!
1x per jaar kun jij als lid van Meesterlijk je CJP pas krijgen voor maar €2,50 per jaar!
Laat deze kans niet aan je voorbijgaan! We zullen hier tijdig over informeren.

Heerlijk eten, borrelen of genieten op het heerlijke terras. Op vertoon van je Meesterlijk ledenpas heb je van zondag t/m woensdag 10% korting op de rekening!
Geniet van al het heerlijks bij Steven Nijmegen!

#LETSGETRUIG
‘’Weet je nog, die ene avond bij Bar Ruig…?’’
De gezelligheid van een bruine kroeg gemixt met de sferen van een club of festival. Samen creëren wij nieuwe herinneringen.
Woensdag: DEFTIG, 18+! Donderdag: SOEPELTJES, 20+! Vrijdag en zaterdag: 23+!
Op vertoon van je Meesterlijk ledenpas heb je korting op jouw drankjes!
Zien wij jullie snel?

Wil jij als juf/meester laten zien hoe trots je bent op je beroep? MEES&CO heeft verschillende leuke artikelen zoals truien, tassen & broodtrommels voor iedereen! Als lid van Meesterlijk krijg je een kortingscode van 10% om je collectie helemaal compleet te maken! Dus neem zeker even een kijkje op hun website en misschien zien wij jou wel met hun nieuwste broodtrommel in de lerarenkamer zitten.

Bol AlgemeenBol Algemeen

Studievereniging Meesterlijk en Acco slaan vanaf dit jaar de handen ineen! Vanaf nu kun jij al je studieboeken op één webshop terugvinden. Superhandig!
Niet alleen staat alles op deze website, maar hier vind je je boeken ook voor de voordeligste prijs. Als lid van Meesterlijk krijg jij namelijk extra korting op je studiemateriaal! Bestellen kan via meesterlijk.accoshops.nl!

Heerlijk verfrissend, de festival vibe in je hand! STËLZ bestaat uit bruiswater, een vleugje fruit en 4,5% alcohol. Een heerlijk koolhydraatvrij festivaldrankje!
Wil jij profiteren van de korting en een voorraad STËLZ inslaan? Neem contact op met een van de bestuursleden van Meesterlijk en we regelen dat jij goedkoop STËLZ kan drinken!

Onze vaste drukker voor merchandise, bestuurskleding en commissiekleding. En daar zijn wij heel blij mee!